You are here:
Remote Service
Remote Service je soubor nejmodernějších technologií, které výrazně zvyšují efektivitu práce na staveništi.
Jeho dvě klíčové funkce jsou „Remote Troubleshoot” a „Remote Flash”.
REMOTE TROUBLESHOOT
Vzdálená diagnostika stroje umožňuje servisnímu technikovi Cat připojit se ke stroji na dálku a provést kontrolu dat, diagnostické testy a odhalit potenciální problém/y, zatímco je stroj v běžném provozu a zatížení.
Servisní technik může účinně diagnostikovat příčinu chybového kódu nebo výstrahy. Pokud je nutná oprava, funkce Remote Troubleshoot zajistí, že technik přijíždí již se správnými díly a pokyny, což umožní dokončení opravy během první návštěvy. Díky tomu bude váš stroj co nejdříve zprovozněn, a to vám ušetří čas i peníze.
Výhody
• Připojení vzdálené diagnostiky ke stroji, který je nasazen v provozu.
• Servisní technik Cat může sledovat důležité informace o stroji, což umožňuje konzultaci o nejlepším postupu opravy.
• Servisní technik přijíždí se správnými informacemi, díly a pokyny k provedení opravy v co nejkratším čase.
• Problémy se řeší rychleji a s kratšími prostoji.
• Vyšší efektivita na staveništi, úspora času a peněz.


REMOTE FLASH
Funkce Remote Flash umožňuje vzdálené aktualizace softwaru řídicích jednotek připojeného stroje bez přítomnosti servisního technika na místě. Aktualizaci softwaru lze provést, i když je stroj na pracovišti a aniž by bylo nutné čekat na příjezd servisního technika.
Remote Flash zajistí, že vaše stroje budou vždy pracovat na optimální úrovni výkonu, a to povede k maximální efektivitě při minimálních prostojích.
Výhody
• Zkrácení času potřebného k aktualizaci softwaru stroje až o 50 %.
• Eliminuje čekání na příjezd servisního technika na místo.
• Zajišťuje, že výhody aktualizací softwaru budou získány co nejdříve, aniž by stroj musel opustil pracoviště/stavbu.
• Aktualizace lze instalovat, kdykoliv je to pro provoz výhodné.
• Vyšší efektivita na staveništi, úspora času a peněz.
Jak funguje Remote Flash?
Pokud je stroj vybaven nejnovější technologií pro vzdálený přístup / telematiku a jsou pro něj k dispozici aktualizace softwarů řídicích jednotek, může servisní technik poslat nové softwary do konkrétního stroje. Poté servisní technik ve spolupráci se zaměstnancem zákazníka provede spuštění nahrávání softwaru do jednotlivých řídicích jednotek stroje v následujících krocích:
• Potvrzení, že stroj je připraven a zajištěn pro nahrávání aktualizace
• Spuštění nahrávání řídicích jednotek stroje
• Potvrzení proběhlého nahrání řídicích jednotek stroje a kontrola systému
Jak funguje Remote Troubleshoot?
Relace vzdálené diagnostiky se zahajuje prostřednictvím webu vzdálené služby pomocí jedinečného odkazu. Stroj musí být zapnutý a během relace Remote Troubleshoot může být v provozu. Během relace získá servisní technik důležité informace o stroji v reálném čase. Servisní technik se pak může dostavit na místo s potřebnými díly, aby provedl nutné opravy a rychle a efektivně odstranil všechny problémy.

Pro více informací a pomoc s nastavením systémů pro Cat Remote Service nás kontaktujte na 800 37 37 37 nebo se obraťte na svého obchodního zástupce Zeppelin CZ.